Γεια σας! Τι κάνετε πως τα περνάτε μέσα στο σπίτι; Βαρεθήκατε;;; Κάντε υπομονή και θα περάσει, παίξτε επιτραπέζια, δείτε ταινίες, διαβάστε ωραία παραμύθια και φτιάξτε κατασκευές. Σήμερα θα μιλήσουμε για τη Μεγάλη Δευτέρα,τη Μεγάλη Τρίτη και τη Μεγάλη Τετάρτη. Πού είναι αφιερωμένες οι δύο πρώτες ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας που έρχεται και ποια γεγονότα θυμόμαστε τη Μεγάλη Τετάρτη.
Μάθημα 12ο
Δραστηριότητα 1η
Παρακάτω θα δείτε την ιστορία του Ιωσήφ του Παγκάλου
Ζωγραφίστε την ιστορία και γράψτε την φράση Μεγάλη Δευτέρα.
Δραστηριότητα 2η
Ο Ιησούς στο δρόμο για τα Ιεροσόλυμα έλεγε στους μαθητές του παραβολές για να τους προετοιμάσει για ότι θα συνέβαινε. Παραβολές είναι απλές ιστορίες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και μέσα από αυτές ο Ιησούς ήθελε να διδάξει τους ανθρώπους κάτι σπουδαίο. Την Μεγάλη Τρίτη έχουμε δύο παραβολές :
1. Η παραβολή μιλάει για δέκα Παρθένες που περιμένουν να έρθει ο Νυμφίος με αναμμένα τα λυχνάρια τους. Οι 5 που ήταν συνετές είχαν πάρει μαζί τους λάδι ενώ οι άλλες 5 δεν είχαν προνοήσει κι έτσι έμειναν έξω από το γαμήλιο πανηγύρι μια για πάντα.
2. Η Παραβολή των ταλάντων μιλάει για ένα αφεντικό που έδωσε τάλαντα(νομίσματα) στους υπηρέτες του. Οι δύο πρώτοι δούλεψαν και τα αύξησαν ενώ ο τρίτος πήγε και το έθαψε στη γη όταν γύρισε το αφεντικό ευχαριστήθηκε για τους δύο πρώτους , τιμώρησε όμως τον τρίτο.
Δείτε την παρακάτω εικόνα για να καταλάβετε γιατί ο Ιησούς είπε στους μαθητές του αυτές τις δύο παραβολές.Τι ήθελε να μας διδάξει με αυτές;
Σε ένα φύλλο χαρτί γράψτε τη φράση Μεγάλη Τρίτη. Μετρήστε μέχρι το δέκα και ανάποδα και γράψτε τον αριθμό αυτό επάνω στο χαρτί. Στη συνέχεια ζωγραφίστε τις κοπέλες που περίμεναν τον νυμφίο χωρισμένες στη μέση. Τις 5 με αναμμένα τα λυχνάρια τους και τις άλλες 5 με σβηστά.
Δραστηριότητα 3η
Την Μεγάλη Τετάρτη έχουμε τον Μυστικό Δείπνο. Δείτε την παρακάτω ιστορία και συζητήστε την με τους γονείς σας.
Μόλις τελείωσε ο Μυστικός δείπνος ο Ιησούς με τους 11 πια μαθητές πήγε στο όρος των ελαιών και προσευχήθηκε. Εκεί ο Ιούδας έφερε τους σταυρωτές του Ιησού για να τον συλλάβουν. Για να αναγνωρίσουν ποιος είναι ο Ιησούς τον πλησίασε ο Ιούδας και τον φίλησε. Τότε τον συνέλαβαν σαν να ήταν κακούργος.
Πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξετε ένα παζλ με τον μυστικό δείπνο μια εικόνα από το Βιβλίο του Φίλιππου Μανδηλαρά << Ο Μυστικός Δείπνος>>
Δραστηριότητα 4η
Παρακάτω θα δείτε έναν πίνακα ζωγραφικής του Λεονάρντο Ντα βίντσι με τον Μυστικό δείπνο.
Μετρήστε πόσα άτομα βρίσκονται στον πίνακα και σε ποια θέση βρίσκεται ο Ιησούς.
Μετρήστε πόσοι μαθητές κάθονται από τη μια μεριά και πόσοι από την άλλη. Πόσες μικρότερες ομάδες σχηματίζονται;
Ποια σχήματα υπάρχουν στον πίνακα και ποια χρώματα;
Τι πιστεύετε ότι αισθάνονται τα άτομα του πίνακα και τι νομίζετε ότι συζητάνε;
Ζωγραφίστε κι εσείς τον Μυστικό Δείπνο.
Δραστηριότητα 5η
Ο Ιησούς κάθισε στο τραπέζι και με τους 12 μαθητές.
Μετρήστε μέχρι το 12 και ανάποδα. Γράψτε τον αριθμό 12 και ζωγραφίστε 12 αυγά πασχαλινά. Βάψτε τα και κόψτε τα. Το παρακάτω πατρόν μπορεί να σας βοηθήσει.
Στη συνέχεια:
1.Μοιράστε τα σε 2 ομάδες. Πόσα αυγά έχει η κάθε ομάδα;
2. Μοιράστε τα σε 3 ομάδες. Πόσα αυγά έχει η κάθε ομάδα;
3. Μοιράστε τα σε 4 ομάδες. Πόσα αυγά έχει η κάθε ομάδα;
4. Μοιράστε τα σε 6 ομάδες. Πόσα αυγά έχει η κάθε ομάδα;
Κατά τη διάρκεια του Μυστικού δείπνου ο Ιούδας έφυγε.Αν βγάλουμε κι εμείς ένα αυγουλάκι μπορούμε να κάνουμε τις ίδιες μοιρασιές. Για προσπαθήστε και δείτε τι συμβαίνει.
👀 Βλέπουμε πως μάλλον σας κουράσαμε παιδιά. Καλή ξεκούραση λοιπόν θα τα πούμε πάλι αύριο.
👉Η παραπάνω ανάρτηση αφορά όλα τα τμήματα του 3ου Νηπιαγωγείου.
👀 Βλέπουμε πως μάλλον σας κουράσαμε παιδιά. Καλή ξεκούραση λοιπόν θα τα πούμε πάλι αύριο.
👉Η παραπάνω ανάρτηση αφορά όλα τα τμήματα του 3ου Νηπιαγωγείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου